Silownia

Kettlebell polska – ćwiczenia siłowe

Dla kogo jest trening z kettlebell polska?

Trening z obciążeniem jest prawie dla każdego. Z pewnością dla wszystkich osób, które mają siedzący tryb pracy. Nieustanne siedzenie powoduje wady postawy, bóle kręgosłupa i nieprzyjemne uczucie ciężkości nóg spowodowane brakiem odpowiedniego krążenia krwi z żyłach nóg. Sport z kettlebell polska pokochały w szczególności kobiety, które w bardzo szybkim czasie zauważyły znaczne spalenie tkanki tłuszczowej i lepsza koordynację ruchów.

Panowie doceniają trening z obciążeniem, ponieważ dzięki niemu sprawnie i szybko rzeźbią swoje mięśnie. To intensywny i efektywny trening, w którym nie ma miejsca na nudę! Kombinacja wielu ćwiczeń pozwala na ciągły rozwój i zaangażowanie wielu partii ciała. Jednak istnieje kilka przeciwwskazań. Chęć rozpoczęcia treningu siłowego powinny skonsultować z lekarzem osoby z wada postawy, kobiety ciężarne, osoby, które mają problemy ze stawami (np. problemy z kolanami), a także osoby cierpiące na migreny, zawroty i silne bóle głowy.

Ćwiczenia na siłowni, a może w domu?

Pewnie zastanawiasz się, w jaki sposób właściwe rozpocząć trening z obciążeniem? Jeżeli chcesz ćwiczyć na siłowni powinnaś koniecznie prosić o wsparcie trenera personalnego, który wytłumaczy Ci jak pracować z odważnikiem. Wybierze dla Ciebie odpowiedni ciężar oraz pokaże kilka najprostszych ruchów. Dopiero później będziesz mogła wdrożyć w plan ćwiczeń bardziej zaawansowane kombinacje. Jeśli zdecydujesz się na dom – pomocne okażą się rady trenerek, które bez problemu znajdziesz na blogach lub krótkie filmiki instruktażowe.

Dodaj komentarz