Silownia

Kettlebell 16 kg i odchudzanie

Co to jest kettlebell 16 kg?

Marzysz o muskulaturze i masywnej jędrnej sylwetce? Przy okazji chciałbyś zrzucić kilka nadprogramowych kilogramów? Nic trudnego! Rozpocznij treningi siłowe i wytrzymałościowe z użyciem kettlebell 16 kg. Dzięki tym ćwiczeniom zaangażujesz całe ciało wzmacniając mięśnie. Kettlebell 16 kg to odważniki wykonane z najwyższej jakości stali w kształcie kuli z uchwytem. Swoim wyglądem przypominają niewielkich rozmiarów kule armatnie. Wszystkie odważniki charakteryzują się tym, że niezależnie od ich ciężaru (dostępne są odważniki 8kg, 12kg, 16kg, 20kg) ich wielkość jest taka sama. Przyrząd pochodzi z Rosji i nazywa się tam go Giryją.

Korzyści po treningu z kettlebell 16 kg

Treningi z kettlebell 16 kg są połączeniem ćwiczeń siłowych i wytrzymałościowych. Znacząco poprawiają elastyczność całego ciała. Nadrzędnym celem osób, które ćwiczą z odważnikami jest uzyskanie smukłej i ujędrnionej sylwetki. A wybrane partie mięśni nabiorą efektownej muskulatury. Jakich jeszcze efektów możemy się spodziewać? Dzięki regularnym ćwiczeniom zwiększysz siłę i wytrzymałość swoich mięśni. Poprawisz swoją ogólną kondycje fizyczną i wydolność oddechową. Zwiększysz równowagę i balans swojego ciała. Zauważysz,że twoja koordynacja ruchowa stanie się swobodna i nieskrępowana. Zwiększysz także ruchomość swoich stawów i ich elastyczność.

Ćwiczenia mogą minimalizować ryzyko zachorowania na choroby układu sercowo – naczyniowego. Aktywność fizyczna znacząco obniży poziom złego cholesterolu i wyrówna ciśnienie tętnicze krwi. Warto wiedzieć, że ćwiczenia z kettlebell 16 kg zmniejszają również ryzyko zachorowania na osteoporozę. Jeżeli chcesz schudnąć – rozpocznij trening z odważnikami. Kettlebell 16 kg wpływa na utratę masy ciała. Intensywna forma treningu przyspiesza metabolizm i zwiększa spalanie kalorii. Ile kalorii jesteśmy w stanie spalić w ciągu minuty treningu? Spalamy około 25 kalorii na minutę, a w ciągu godziny jest to ponad 1200 kalorii. W efekcie końcowym tracimy więcej kalorii w porównaniu z tradycyjnym treningiem cardio wykonywanym przez godzinę.

Dodaj komentarz