Silownia

Ćwicz z kettlebell 8kg!

Kettlebell 8kg – dla kogo jest trening?

Tajemnicą kettlebell 8kg jest inny środek ciężkości. Środek ciężkości został przesunięty i tym samym aktywizuje on mięśnie przedramienia w procesie podnoszenia odważnika. Dzięki niemu angażujemy do pracy wiele zapomnianych partii mięśni. Trening dedykowany jest wszystkim osobom, które pragną odzyskać radość z życia i smukłą sylwetkę. Jeśli szukasz treningu, który Cię zmęczy, ale jednocześnie przyniesie widoczne efekty – zdecyduj się na kupno kettlebell 8kg. Trening wzmocni twoje ciało! Kettlebell 8kg daje Ci możliwość wielu wariacji ćwiczeniowych. Należą do nich wyciskanie, podciąganie, przysiady i ćwiczenia stabilizujące. Celem tych ostatnich ćwiczeń jest wzmocnienie mięśni tułowia oraz poprawa kondycji twojego kręgosłupa. Co kryje się pod ćwiczeniami stabilizującymi? Wstanie z ziemi z pozycji tureckiego przysiadu, skłony tułowia, kiedy leżysz na płasko oraz wiatrak.

Coś dla początkujących!

Jeśli nie uprawiasz regularnie sportu, a kettlebell 8kg zwrócił twoją uwagę, rozpocznij ćwiczenia od podstawowego ćwiczenia. Wyciskanie, przyciąganie, przysiady i ćwiczenia stabilizujące są dedykowane osobom na zaawansowanym poziomie. Dla początkujących trenerzy polecają trzymanie oburącz odważnika przed sobą i wprawianie go w ruch poprzez tradycyjne huśtanie góra – dół. Jak opanujesz do perfekcji ten ruch, możesz rozpocząć bardziej zaawansowane kombinacje ćwiczeń. Trenerzy polecają również podnoszenie kettleball jedną ręką, opuszczanie go tak jak w przypadku tradycyjnego ciężarka.

Dodaj komentarz